Zeyno321 elbise çok çok rahat oluyor 2024 kasımda doğum yaptım ve o gün baya soğuktu benim de elbise pijamam baya ince ve kısa kolluydu ama asla üşümedim hatta hastane o kadar sıcak oluyor ki terliyorsun sadece taburcu olduğunuz gün için normal pijama takımı alın çıkmadan onu giyersiniz ben öyle yaptım yani normal koyafet ile çıkmadım zaten seseryanlıydım eve geçince tekrar pijama giymek zor olurdu benim için