Zeyno321 pijama konforlu değil sürekli normal doğumsa muayane icin geliyorlar kontrol ediyorlar tuvalete gitmenix gerekiyor yere değebilir terletebilir zaten altınızda kanı emmesi için bişey olacak ekstra terletip pişik yapabilir ama elbise öyle değil ben hasta bezi taktım 2 hafta boyunca kanamam çok fazlaydı ve elbise hayatımı kurtardı evde de giymeye devam ettim. elbisemi yukarı çekip duşun altında tuvaletimi yapardım belden aşağımı her tuvalet sonrası yıkardım yere değmezdi doktorlsr gelince hemen yukarı çekerdim kontrol ederlerdi bez değişimimde pratik olurdu üst baş derdim olmazdı elbiseden altım hava alırdı enfeksiyon riskim en aza düştü diyebilirim. 16 ocak 2023de doğum yaptım şimdi ki doğumum 26 mayısa denk geliyor hemen hemen ve yine elbise giyeceğim o elbiseyi sakladım normal önü düğmeli ince penye bir uzun elbise hatta 2 beden büyük aldım efil efil bazen yazın yatarken bile giyiyorum😄 nerden aldığımı sorma bende senin gibi pijama giyerim sanmıştım ama giyemeyince ve rahat etmeyince bez + dikişlere gelince sıcaktan boğulunca hemen hastanedeyken kocama elbise aldırttım çevreden getirdi giydim. sezeryansa da değişen bişey olmaz ne kadar hava alırsa o kadar iyi sizin icinde tek parca daha konforlu olur