aybikemom mumineakbay 4+5 te 733 olduğunu öğrendim ama keseyi göremedik doktor erken dedi bugün 5+0 ve ikinci kez ultrasona gideceğim birazdan umarım keseyi görürüz dua edinnn :(
melekaykan mumineakbay benim bir ara beta değeri artışım yüzde 47 olmuştu. Dediğiniz gibi çok korktum ancak sorun olmadı. Mümkünse aynı laboratuvar da verin kanı. Şuan 33 haftalık olduk bile inşallah sizlerde güzel sonuçlar alırsınız dualarım sizinle 🥹
melekaykan Verdiğiniz değerleri gün gün yazın isterseniz siz chatgptye atın isterseniz bende sizin için atarım yükselişini görürüz
ayseugurlu mumineakbay ben daha hastaneye bile gitmedim biraz zaman geçince gidicem takıntılık oldu 2 günde bir kan verince insan garip oluyor düşünüyor sonra snuc olarak dış gebelik olsa kanama olur yükselen düşer öyle düşün içinizi rahat tutun
buketdeniz19 mumineakbay 1000 de gözükmez canım 1500-2000 arası vajinal ultrason 5000 de karından ultrason ile gözüküyor
ayseugurlu mumineakbay bak benimkide 25aralık 24.66 28 aralık 56.99 30 aralık 88.69 çıktı Benimde en son regl 24 kasımdı 24 aralıkta olmayınca bende test yaptım öyle ögrendim Geç döllenme benımkide