btldk Makyajda daha fazla alanda kullandığınız ürünlere dikkat etmek gerekiyor diye düşünüyorum örneğin rimel eyeliner için çok sorun olmazken güneş kremi fondoten gibi ürünlerin içeriklerine dikkat edilebilir
Elisa0110 Bu0 uyu uyu kolay değil bu halde ya yat dinlen bol bol cnm bnm🌸bnm de mesai yeni başlıyor 😂😂gece yatmaz sabah kalkmaz
ylnydgd Elisa0110 32. Haftadayım çalışıyorum haftasonu hariç her gün yaptım eskisi gibi mecburen. Renkli güneş kremi, göz altı kapatıcı, rimel, allık, ruj. Aksi bir durum yaşamadım su an her şey normal gidiyor
Elisa0110 ylnydgd iyi maşallah ya aman bişey olmasın. bende bu ara her şeyi çok düşünür oldum çok evham yapıyorum şöyle yaptım bebeğe bişey olur mu bunu yaptım zarar verir mi diye kendimi çok sorguluyorum
senaninn Elisa0110 ben de makyaj yapıyorum. bebiş doğduğunda birazcık daha dikkat etmeyi düşünüyorum 💓 sadece ben geç keşfettim, hamilelikte güvenli anne roll on u varmış. ben bilmiyordum bayağı deodorant kullanmıştım ama artık ona dikkat ediyorum 🫠
Elisa0110 senaninn valla bebişler doğunca makyaja zaten zamanımız kalmicakmış gibi hissediyorum.😂Deodorant da kullanmıyorum koku hassasiyeti oluştu bende ya midem bulanıyor kendi parfümüm bile bana ağır ve kötü geliyor
ylnydgd Elisa0110 her şeye tedirgin oluyoruz maalesef ama aslında stres hepsinden daha kötü etkiliyor bebeği. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inş
Elisa0110 Bu0 Günaydın tatlım.🌸Bilmiyorum ya vücut alıştı sanırım iyice sen napıyosun nasıl gidiyor taşınma işleri