ilkgozagrimhavinim bildiğim kadarıyla 1. trimesterde hiç boyamamak gerekiyor. sonrası için ben doktoruma sormuştum 5 aylık hamileyken, diplerine değdirmeden boyatabilirsin havadar bir yerde demişti. ancak çamaşır suyu vb. kimyasal solumaktan kaçınıyoruz. boya kokusu da kimyasal malesef ben normalde sevsem de 😂 boyanın keskin bir kokusu var. sırf o kokuyu solumamak için kıyıp boyatamadım 🫠 bence doktorunuza kesinlikle danışın. sonrası biraz tercihe kalıyor