ilkgozagrimhavinim 20 haftalık hamileyim. Hanımlar saçlarım normalde oryalli sarı. 5 aydır boyatmıyorum oyüzden dibim felaket kendimi zaten kötü hissediyorum. Saçımı boyamamda bi sakınca var mı biliyor musunuz?
bkb35 ilkgozagrimhavinim ben çok görüyorum boyatan hamile ya sorun olmuyormuş sanırım. Özellikle bitkisel olan boyaları tercih ediyorlar. Ben de biraz daha ilerlesin boyatacağım
momyy280_ ilkgozagrimhavinim ben de boyatmak istiyorum doktoruma danıştım boyatmasan iyi ama boyatmak istiyorsan sürekli temiz hava alabileceğin bir yerde ve bitkisel bir boyayla boyatmaya çalış demişti
ilkgozagrimhavinim Meral_63 ne renk boyadınız. Dümdüz boya mı? Ben oryalle açmak istediğim için korktum açıkçası
izelaren Doktorum boyayabilirsin açık havada ve cerrahi maske takarak boya dedi. 26. Haftada falan söylemişti bunu ama ben bekledim 31. Haftaya giricem yeni sipariş verdim amonyaksız bir boya onunla boyicam
Gks_01 ilkgozagrimhavinim 2 sene kuaförde çalıştım 3 aydan sonra bitkisel boya alıp gelen hamileler oluyordu doktoruna sorupta . Ama hep düz boya yapıyorduk açıcılı işlemler uygunmu bilmiyorum
ilkgozagrimhavinim Gks_01 evet açıkçası beni korkutanda oryal😕 sarıya çok zor dönmüştüm kızıldan zaten.
nursenasu27 ilkgozagrimhavinim vallaha canım ben iki defa boyadım saçlarım sapsarıydı komple bunun için belli bi haftalık olunması gerekiyor doktoruna danış benim doktorum 4 aydan sonra diplere gelmeden boyatmamı söylemişti bende öyle yaptım şu an diplerim geldi tabi vakit bulabilirsem doğuma yakın gidip tekrar komple boyatmayı düşünüyorum şu an bende aynaya bakınca hoş hissetmiyorum kendimi açıkçası karşıdan bakınca kendi doğal rengim uçlarına bakınca soğuk sarılar
2prensesannesiiii ilkgozagrimhavinim boya kimyasal sonuçta kana karışan bişey bebekte kanından besleniyor bana yanlış geliyor nacizane tavsiyem boyatılmamalı bence
ilkgozagrimhavinim 2prensesannesiiii o ikilemde kaldım bende. Bazı doktorlar diplere değdirmeden olabilir demişler ama bu nasıl mümkün olabilir bilemedim
Hashasim2020 Ben de danışarak ve araştırarak boyattım bir sıkıntı yaşamadım bitkisel falan da değildi makyaj ile aynı şey bana kalırsa, siz yine de doktorunuza danışın tabi. Ama bu konuda zararı olduğuna dair kanıtlanmış hiçbir çalışma bulunmuyor
ilkgozagrimhavinim Hashasim2020 5 aydır makyajda yapmıyorum😅🤭 ama saçlarım çok rahatsız etmeye başladı sarı olduğu için çok göze batıyor
nursenasu27 ilkgozagrimhavinim temelde açık sarıydı zaten canım sadece üstüne açık renkte sarı kullandık bi kere de evde market boyasıyla açık sarıya boyadım yani her türlü açıcı kullanmış olduk diplere getirmedim kendim yapınca pencereyi açtım kokusun maruz kalmayım diye hamile olduğumu bilmeden ki o zamanlar hamileymişim iki defa yine boyatmıştım 😅 sen yinede doktoruna danış tabi kendini iyi hissedecek kıvamda yaptır bişeyler diplere gelmeden açıcı kullanılabilir bence ilerki haftalarda olanlar için