girlll Doktorum bana da aç olmayı bekleme yemek için, dedi, şimdilik üç ana ve üç ara altı öğünle başlayalım dedi. 10+6′dayım, dediği gibi yapmaya çalışıyorum. :)) Sabahları kabızlık için iki kuru kayısı ve bir bardak ılık su içiyorum. Kahvaltıda mutlaka bir yumurta tüketmeye çalışıyorum ve peynir ki peyniri cevizle tüketmek çok daha etkiliymiş. Öğlen ana yemeklerden ya da aperatiflerden oluyor, bazen olmuyor ama kek vs. varsa kendi yaptığım öyle şeyler atıştırıyorum. İkindileyin meyve tabağı hazırlıyorum ve hızlıca yiyorum hemen. Akşam da yine çorba salata ve yoğurt. Eğer meyveyi öğlen yemediysem de akşam yemeğinden sonraya kaldıysa yoğurdu öğlen veya ikindileyin falan yiyorum. Bazen öğlen öğünüm yoğurt ekmek oluyor. :) Kuruyemişi de kahvaltıda tüketiyorum çoğunlukla, olduğu kadar tabii o da. En çok dikkat ettiklerimden biri çiğ ceviz ve badem beyin gelişimi için, onları da ılık suyla ıslatıp kabuklarını soyarak tüketiyorum, hem daha lezzetli oluyor tazesi gibi hem de besleyiciliği artıyor çünkü işe yaramayan bazı içerikler ıslatınca kabuğa geçiyor, soyunca daha sağlıklı olmuş oluyor. Benim genelde böyle işliyor yeme düzenim . :)