melllbb gamzeata45 Evet genelde normal yazıyor ya bilmediğim için insan bi tuhaf oluyor hafif sancı da var benim
hazalmamy melllbb canım idrar tahlili ver idrar yolu enfeksiyonu genelde baskı yapar sürekli tuvaletin varmış gibi olur senin haftanda baskı daha erken çünkü bol su iç gidene kadar
melllbb hazalmamy Perşembe idrar vermiştim orda cıkmamiş enfeksiyon yok dedi iki gün oldu yani yeni verdim idrar
altyyyy doimom 21. Haftadan itibaren vajianada bende agrı baskı hissediyodum doktorum normaldir dedi. Dündendir tekme atar gbi vajinada agrı ve tuvalete gitme ihtiyacı fln var yarın bi gidip görüncem tedirginim bende. Doktorunuza sordunuz mu
doimom altyyyy doktoruma kendisi iki hafta önceki muayenemde söylemişti bunlar olabilir tedirgin olma normal diye🙏🏻 çarşamba günü kontrolüm var zaten gidince tekrar sorucam🫠
melllbb doimom Ayy buraya da yazar mısınız çarşamba gidince ne dediğini ben erken gelmeme gerek var mi 5 ocakta kontrolüm dedim doktora yok dedi
doimom melllbb tabiki yazarım merak etme bebek hareketleridir 🫠 yön değiştiriyormuş o yüzden anlık baskılar hissediliyormuş kaç haftalıktın🙏🏻
mmia melllbb bendede başladı o haftalarda genelde oluyor şuan 30 haftalık oldum ara ara hala oluyo. Ama tabi hamilelikte her sorunu doktora danışmaktan yanayım.