Biz şu anda doktor hesabına göre 5+2 oluyoruz 6 ocağa randevu aldım tuhaf gelen ilk betam 36
İkinci betamı 3 gün sonra ölçtüm 171 daha sonra 4 gün sonra kan verdim 1200 çıktı normalden fazla bir artış değilmi ayrıca sizce kalp atışını ile kese aynı anda görünür mü