Kızlar selam, dün kese için doktora gittim. Kese karından direkt gözüktü ama içinde oluşum olmamış henüz dedi doktorum. 5+1 haftalıkmışız. 2 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi. Sizce normal bi durum mu bu? Henüz kesenin içindeki oluşumların oluşmaması.