1cemre burda boşluk olduğunu bu arkadaşım haber vermişti bana, gel birlikte çalışırız, çok güzel yer filan diye. gelmeden önce benim doktorum doğum olayını sormuş, o da ben her türlü arkadaşımın arkasındayım demiş, biz yıllık izinlerimizde birbirimize vekalet ediyoduk hep.
Benim doğum planım işin içine girdiğinde doğum izni 6 aya çıkacak biz 4 ay yapmıştık, benim çocuklarım büyüdü önceki hemşirenin de iki çocuğu vardı benim de iki çocuğum yani birbirimize denk düşmüştük parasıyla da olsa karşılık gelmişti, artık ben çocuk da düşünmüyorum seninkine bakmak benim için zor olacak demeye başladı (maaşın da yarısında anlaşmıştık düzenleri böyleymiş bozmak istemedim.)
Sonra çok söylenince bu konu beni rahatsız etti ben de diğer arkadaşlarıma sordum. Onlar da bakarız diyince bu kişi hemen rahatsız oldu Ben bakacağım dedim işte niye herkese soruyorsun diye beni tersledi.
Sonra ben ona dedim ki, sanırım bu olay senin kafanı çok karıştırıyor ama arkadaşız diye kendini bu kadar zorlanmanı istemem, ilçe sağlıktan birini talep edelim herkes rahat etsin ben de kafam rahat gideyim dedim.
Bana çeker giderim ayaklarına girme senin adına söz verdim ilçe sağlık da bizi görevlendirir her türlü bana külfet, sorun olacak, sorun yaşandığında doktorun gelip bana hesap soracak sen yine rahat edeceksin dedi.
Hastanede de 6 ay kimseye bir şey danışmadan paramı alacağım bunlara ağız eğmek sinirimi bozuyor yasal hakkım, parası ile bile böyle muhabbetler oluyor.
Yani ben istemeden böyle bir çıkmaza girdim.
Düzenimi bırakmak istemiyorum yıllardır böyle bir düzen iş hayal ediyordum işimi yapmaya da alıştım.