melike_165 kan değerlerinize baktırın benimde geçmeyen baş ağrım vardı gözüme vurmuyodu ama değişikti ilk zamanlar bi oldu bi olmadı derken sonra hergün başım ağrır oldu sabah gözümü açıyodum daha kafamı yastıktan kaldırmadan ağrı giriyodu kan değerim düşükmüş 20. Haftayı geçtikten sonra bi serum yapıldı ondan beridir hiç başım ağrımadı maşallah diyim baş ağrısından çok çektim