arkadaslar benim durumum ne en son adet tarihim 16 kasim ve ayin sonu yumurtalama gunumdu 14 aralik adet olacaktim ama olmadim 9 aralikta pembe akintili leke geldi peceteye kesildi ve bugun 27 aralik onceleri gun aralikli test yaptim ama tek cizgi halada yok ne adet ne cizgi yorumlarinizi bekliyorum tesekurler