didemad Kızlar regl 1 hafta var bu ay korunmamıştık bacaklarım ve belim ağrıyor göğüs hassasiyetim var test yapsam mı var mı böyle belirti yaşayan kızımda sadece kasıklarım ağrıyordu ve peynirimde akıntı vardı belirti olarak
Kubra381 didemad benm de yaklaşık regle 1 hafta var Benm de karnımın yanlarından belime doğru ağrı acı var göğüs uçlarım çok acıyor Yorgun hissediyorum bide bugün beyaz krem gibi akıntım geldi Bende sabırsızlıkla bekliyorum
Deletedmom_787 didemad regl belirtileri ile hamilelik belirtileri çok benziyor bence sabah ilk idrarınla test yap canım
didemad Kubra381 yani umutlandırmak istemem ama en belirgin sebeblerden biri bence inşallah gönlüne göre olur 🤲🏻
didemad Kubra381 ben kızımda yaşamıştım böyle kesik peynir gibiydi biraz araştırdığımda bu direkt hamilelik belirtisi diyorlardı 🤷🏻♀️
yenidenanne20 Kızlar en garantisi kan testi. Bizde korunmuyoruz bekliyorduk. Adetten 3 hafta sonra kan verdim negatif çıktı. Bugün 29. Gün kan verdim beta 32 çıktı
Kubra381 yenidenanne20 hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah 🤲🏻 adet döngünün kaç gün kaçıncı gün adet oluyorsun yani
didemad yenidenanne20 ay o zaman beklemek gerek her türlü gecikmesini bekleyeyim en iyisi 🥲 size de hayırlı olsun sağlıkla sıhatle alırsınız inşallah kucağınıza 🤲🏻
yenidenanne20 Kubra381 son 2 aydır 33 gün flndı,ben ilk gebeliğimde de gecikme beklemeden kan testiyle öğrendim
ecm97 Ben de aynı belirtileri yaşamıştım ama regl günümü beklemiştim. gecikince test yapıp hamile olduğumu öğrenmiştim ☺️
didemad ecm97 yaaa ay bi heyecanlandım 🤭 2. Bebeğim olacak korunmayı bu ay bırakmıştık bilmiyorum ki hemen olur mu kızım 3. Ayda olmuştu
Kubra381 didemad benm de inşallah olursa 3. Hamilelik ilki düşük olmuştu 2.hamileliğim sağlıkla ilerledi 4 yaşında kızım var ona bir kardeş olsun istiyoruz inşallah nasip eder Rabbim🤲🏻
Kubra381 yenidenanne20 döngünün kaçıncı günü kan testi yaptırdın Benm adetlerim düzensiz ama geçen ay klomen kullandım 34.gün adet oldum bu ay da öyle olur herhalde tabi inşallah adet olmam gebelik vardır da