asya8melek benim için çok gözüme batan bi tarafı olmadı klasik devlet hastanesi doktorları işte ☺️ videoya almıştım ona gittiğim zaman birşey dememişti alabilirsin demişti. Birde konuşmuştu işte herşey güzel görünüyor vs. Normalde Çiğdem hoca var aynı yerde. Onu da çok önerdiler ama ben memnun kalmadım kadının ağzını bıçak açmıyor. Bilgili diyorlar ama bilgisini de paylaşsa keşke