asya8melek ama olsun birşey olmaz sağlıklı olmasını duymak yeter bence. Çünkü ben ense kalınlığını duyunca dünyam başıma yıkıldı. Perinatoloji ye gittim usg aşırı iyiydi ama hiç o gözümde olmadı heyecanı falan olmadı yeterki güzel şeyler desin peşine düşüyor insan. Güzel şeyler duymanı temenni et her zaman bu yetiyor insana