24 haftalığım 30dan önce düşünmüyorum. 30 ve 34 arası yavaş yavaş yaparım diye planladım. 34 den sonraya bırakmam ama. Allah korusun erken doğum falan olursa hazır olsun bir zararı olmaz. Birde şimdiden zor hareket ediyorum ben. Son haftalar iyice zor olur