Denizmrt Byzz61 bu testlerde kapağı çıkarınca 2. Çzgi beliriyo bnm başıma da geldi kapağı çıkarp net bakayım derken hep çıkarnca 2. ÇiZgi silik çıktı ve negatif kan sonucu oldu bence net 2 çizgi görmeden kapağı açmayın
bebistakibi Byzz61 Ay hakkını helal et canım gerçekten silik görünce yazmak istedim . Üzülme inşallah en güzel şekilde olur
Byzz61 bebistakibi yok canım olur mu zaten bende bariz görüyorum hala da var çizgi demek ki yalancı pozitif olabilir bu marka da da. En iyi sonuç kan. Hakkımız da hayırlısı olsun
eslem2121 Byzz61 şu testler insanların sevincini kursağında bırakıyorya ne denir bilmiyorum bcım rabbim tez vakitte nasip etsin
Leylabngll Byzz61 ah canm ya üzülme dıyemıyorum valla çünkü aynısını yaşıyorum bende üzülüyorum ama zamanı var demek kl