Byzz61 Kızlar testim böyleydi dayanamadım kan verdim valla aşılama 11. Gün artık sonuç neolursa dedim belirsizlik çok kötü bekliyorum 1 saatte çıkar dediler
Leylabngll Byzz61 hadi bakalım hayrlısı olsun insaAllah güzel haberlerını bekliyoruz seni görünce gaza geldim gıttım test yaptım
Byzz61 gamzee7 hilalaselll4 bebistakibi Leylabngll edayyyy bebistakibi Kızlar negatif 0.100 çıkmış. Awox da demek ki hatalı olabiliyormuş ilk defa karşılaştım