Weenie Sevgiiss eyvahh :(( ozaman doğuma kadar hiç vitamin içemicekmiyim :( buarada mutlu seneler 🍭❤🥰
Sevgiiss Weenie mutlu seneler canım benim ilk hamileliğimde öyle olmuştu umarım senin düzelir değerlerin 😍
Mucizem522 Ada25052025 merhaba ne durumdasınız tekrar tahlil verdiniz mi vitaminleri bıraktıktan sonra. Bende de alt 110 ast 55
Ada25052025 Mucizem522 merhaba evet vitaminleri bıraktım 1 hafta sonra kan verdim düşmüş doktorum multivitamin olarak değil tek folikasit olarak devam edelim dedi osende metilfolat kullanıyorum simdi