Ada25052025 Kızlar ALT: 129 AST:54 çıktı doktorum efa mom b12 ve d vitaminini bıraktırdı 1 hafta sonra tekrar kan ver dedi ama biraz endişelendim bebisim icin :( daha önce bu durumu yasayan var mı? Mide bulantısı kusma ve kasıntı yok
Sevgiiss Ada25052025 ayyy kuzum ilk gebeliğimde 26. Haftada alt yükseldi 32 de ast de yükseldi . Bunda 21. Haftada alt yüksek ast normal ama kolestaz değil vitaminler yapıyor . İlkinde doğumdan 4 gün sonra normale dönmüştü ancak
senos15 Ada25052025 kolestaz değil muhtemelen folik asit vb. Vitaminler yapmıştır benimde o haftalarda 400 küsür çıkmıştı bulantımdan dolayı folik asiti içememiştim kendi kendine düzelmişti takviyeler fazla gelince karaciğer yoruluyor ondan değerler yüksek çıkıyor
Sevgiiss Ada25052025 olmuyor merak etme ben 39. Haftada sezaryen oldum daha da beklerdim yani 3 ay karaciğer enzimlerim yüksekti bundada yükselmiş maalesef. Kolestaz olmasın yeter . Vitaminleri kesiyolar kullanma diyorlar
Weenie Sevgiiss hemen gittim bende aynen vitaminleri kesip Akdeniz diyeti verdi ve 1 ay sonra kontrole çağırdııı
Sevgiiss Weenie aşkım düzelmiyor ya doğuma kadar gidiyor . Benim ilkinde de oldu 24 ekimde doğum yaptım 28 ekimde değerlerim normale dönmüştü
Weenie Sevgiiss eyvahh :(( ozaman doğuma kadar hiç vitamin içemicekmiyim :( buarada mutlu seneler 🍭❤🥰