30091991 Ozgemlym yaaa gerçekten içim rahatladı valla 😍 benim de kafamda bir sürü soru vardı devlet hastanesi sonuçta ama çok mutlu oldum memnun kalmanıza 🥰🥰🩷🩷🩷
Ozgemlym 30091991 Çok şükür özel için de imkanım olmasına rağmen devlet hastanesi tercih ettim hiç korkma benim diyen doktorlara taş çıkaracak ebeler var çok tecrübeli hepsi🥰🙏
Zeynep321s Ozgemlym amin inşallah teşekkür ederim .sağlıkla büyütün .çok sevindim sizin adınıza .umarım benm için de çok güzel bir doğum olur.🌸
HaticeArCi Cicek_ bu sene bu kızlara birşeyler oldu 40ı gormedikce gelmek istemiyorlar sanirim 🥹😂 oysa kizlar erken dogar dedilerdi heepp. Kışın soğuk diye mi gelmek istemiyorlar ki
Cicek_ HaticeArCi galiba öyle ya, yerlerini fazla sevdiler 😄 merakla sabırsızlıkla bekliyoruz elden bir şey gelmiyor 🙈
Zeynep321s Byhnnn Nagihan hanıma gidiyoruz .ya çok az kalmış sağlıkla gelsin .bizde 35 haftalık olduk 🫠
HaticeArCi Ozgemlym keyifci kızlara denk geldik bizde desene 😅🥰 haftasonu da gelmezse doktorumla görüşeceğim pazartesi