Ozgemlym Kızlar 3 gündür evde sancılanıyordum dün gece acile geldim 2 cm açılma vardı sabah tuvalete sıkışık uyanmıştım kaçtı su sandım ben onu tabi ama sancılarda sıklaşınca hastaneye geldik ve kısacık zamanda kızımla kavuştuk darısı bekleyen herkese inşallah sağ salim tüm detayı ile doğum hikayemi paylaşacağım yakın zamanda 🥰❤️
ikiprensesannesi___ Ozgemlym ya maşallah Allâh analı babalı büyütsün inşallah 🥰😍darısı bizlerin başına
Zeynep321s Ozgemlym hayırlı olsun .Allah analı babalı büyütsün .bir ay sonra da ben doğum yapacağım urlada 🫠
yorgunannis Ozgemlym yaa hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün aramıza 11 gün girdi🫶🥹 sağlıkla büyüt inşallah
HaticeArCi Ozgemlym ayy maşallah nişandan bahsediyorduk yakında. Sağlıkla büyüt canimm 🥰🍀 doğum hikayeni bekliyoruz.
Ozgemlym Zeynep321s sağlıkla gelsin inşallah inan bir çok özel hastaneye taş çıkarırlar 2. Doğumum ve harika bir doğum hikayem daha oldu 🥰
Ozgemlym yorgunannis yaaa 🥰🥰 şükür kavuştuk sağlıcakla rabbim herkese güzelliklerle kavuşmayı nasip etsin❤️🥰
Ozgemlym HaticeArCi çok sağol kuzum henüz yazamadım aynı zamanda bir ev taşıma telaşımız var bugün yarın yazacağım 🥰🙏🙏
Cicek_ Ozgemlym yaa gözün aydın, kolay geçmiş galiba maşallah. Ben hala bekliyorum sancım yok benimde çarşamba 1 cm açıklık vardı, pazartesi tekrar gideceğim. Suni sancı mı verdiler 2 cm açıklık varken. birde devlette mi özelde mi doğum yaptın?
Ozgemlym Cicek_ canım benim sağlıkla inşallah suni yok kuzum güzel bir doğum oldu çok şükür rabbim herkese kolay doğum nasip etsin 🙏🥰
30091991 Ozgemlym Maşallah 🧿 gözünüz aydın olsun çok sevindim sanırım sizin doğum hikayenizi en çok ben merak ediyorum 😂😂 Çünkü ben de Urla Devlette yapıcam inşallah doğumu çok merak ediyorum nasıl geçti neler yapıldı rahat mıydınız memnun kaldınız mı🥹 sağlıkla büyütün inşallah 🩷
Ozgemlym 30091991 yaaa kuzum benim 2. Doğumum ve harika bir doğum hikayem daha oldu ikiside urla da ilk kızımda özeli bırakıp burda yapmaya karar vermiştim 2. Hiç düşünmeden burada takibe başladım iyiki diyorum🥰🙏
Zeynep321s Ozgemlym amin inşallah teşekkür ederim .sağlıkla büyütün .çok sevindim sizin adınıza .umarım benm için de çok güzel bir doğum olur.🌸
Neu Ozgemlym ben de 2. yi bekliyorum. Doğum hızlı mı oldu? Bir de doğum öncesi herhangi bir şey yaptınız mı? Süt hemen geldi mi?
30091991 Ozgemlym yaaa gerçekten içim rahatladı valla 😍 benim de kafamda bir sürü soru vardı devlet hastanesi sonuçta ama çok mutlu oldum memnun kalmanıza 🥰🥰🩷🩷🩷
Ozgemlym Neu sütüm hemen geldi doğum öncesi özel hiç bişey yapmadım ama gebelik boyunca son güne kadar hiç yatmadım hareketliydim hep yürüdüm baya.
HaticeArCi Cicek_ bu sene bu kızlara birşeyler oldu 40ı gormedikce gelmek istemiyorlar sanirim 🥹😂 oysa kizlar erken dogar dedilerdi heepp. Kışın soğuk diye mi gelmek istemiyorlar ki