berensumeyye23 Benim son 41 gösteriyor ama sezeryan olacak . Acaba daha mı erken oluyor Sezeryan olunca ?
emelkayaefe Benimde bugün 39+4 kontrolüm vardi doktor 41 i bekleyelim dedi bakalım ne zaman gelmek isterse 🤓