kocak2126 Papatya05_ çok zor, sağ böbreğimde büyüme var ağrı yapıyor. Bir de sistit olmuşum.. Sürekli yatmam gerekiyor..
Happy1Anne Papatya05_ şiddetli sırt ağrısı halsizlik 2 çocukla ne kadar iyi olunabilirse seninki nasıl gidiyor
Babyandmoms Son 11 💙 bugün kontrölümüz vardı 38+3 üz henüz gelesi yok bizimkinin keyfi yerinde sanırım Salı günü tekrar kontrol var 39 haftalık olacak nasipse
Bus1_ Babyandmoms bizde 38+3üz cinsiyeti nedir ilk gebeliğiniz mi sizinde benimkinin de gelmeye hiç niyeti yok gibi