Merhaba arkadaşlar var mı bu haftada olanlar nasılsınız ? Sizlerde de kaşıntı var mı ? Kolestaz şüphesiyle kan ve idrar da verdim sonuç normal çıktı . Özellikle göbeğim ve göğüslerim birde vajina üst kısmı yanı göbeğin hemen altı baya kaşınıyor elimi atsam bırakamayacak gibiyim 🥺