seher23_ bence hastaneye git ben 23 haftalıkken uyumaya gittiğimde regl olmuşum gibi kanama yaşadım sonrasında sancılar ve kasılmalar başladı hemen doktora gittim ilaç verdiler 2 hafta istirahat et dediler erken doğum riski vardı çok şükür şuan iyi sende acile hemen görün derim