Kubra381 inşallah canım inşallah bu ay benim son femara kullanışım iğneyi aldım yapabilirsek aşılama olacak ikisi de ilk benim için. Rabbim her şeyin hayırlısını versin çok bu tarz ilaçlar kullandığım için doktorum artık bu aydan sonra devam etmicez bu ilaçları uzun süre kullanmak iyi değil dedi, inşallah aşılamayla nasip olur bana ve ilk seferde tutar inşallah. 4 yıl bitiyo 5 e dönüyoruz artık allah isteyen herkese en hayırlı zamanda nasip etsin inşallah ❤️