Kubra381 yaseminn1234 ya sağlıkla kucağına al İnşallah hayırlı olsunn 🌸 döngün kaç gün sürüyor.birde yumurtlama ne zaman oldu
yaseminkarakus0728 tsknbbk bende klomen kullandım ve 23 Aralık’ta çatlatma iğnesi vuruldum ama bir kere degerlendirebildik o yüzden umutsuzum bu ay
Minnakminik mrvrm progestanı kullanırken regl gelmeyeceği bilgisi doğru mudur? Test negatif çıkarsa progestanı bırakıyoruz ve regl 2 gün içinde geliyor diye bir bilgi okudum.
Minnakminik Ben femara kullandım. 15 aralıkta iğne oldum, 17 aralıkta aşılama oldum, kan testi için 30 aralığı bekliyorum. Femarada 2 yumurtam vardı, biri 21 mm diğeri 17 mm yedi.
Kubra381 Minnakminik berlirtilerinşz falan var kı bende Femara kullandım bu ay ve yumurtlama günü ne zamandı