unalnr yaseminerten Allah razı olsun Rabbim hepimize sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin amin
bsrbrkysr184_ hilaltgcee çok şükür kuzum zaten 6 haftalık bebek yani doktorun halt yemesi inşallah sağlıcakla gelir 🥰
yaseminerten bsrbrkysr184_ aynen ya zaten yeni oluşuyor kalbi bir anda düzenli nasıl atsın bizde zaten gebelikten dolayı stres var daha çok evham yaptırıyorlar
bsrbrkysr184_ yaseminerten kesinlikle öyle benim doktorum bakmadı bile 7 haftadan sonra bakcaz acele etme dedi yani
bsrbrkysr184_ yaseminerten ben olsam o doktora gitmem yolun başında brni böyle korkutan bir insan yolun sonuna kadar herşeye evham yaptırır