hilaltgcee evet çok şükür iyi dedi kalp atışımızda dinletti ritmi güzel gayet iyi dedi doktora söyledim diğer doktorun söylediklerini bebek küçük dedi olabilir 7hafta çıktı haftasıyla kalp atışı uyumlu dedi hem karından hem vajinal muayene oldum mutlaka devlet hastanesinde de takipli olun özeller belki sürekli hasta gelsin diye korkutuyor bilmiyorum