@hilaltgcee hayır kesinlikle güm güm olmaz ve bu haftada kalp atışı duymanız bile çok güzel gervekten .ben mesela ilk cocugumda 9 haftada duymuştum kalp atışını . İkincide 6 haftada duydum ve çok minik minik atıyordu .doktor çok sakindi gayet normal herşey yolunda beklediğimiz görüntü bu filan demisri. Sonra 11 haftalıkken gittim o zaman normal hızlı atmaya başlamışti zaten.bence hiç endişelenmeyin.kalbinizi ferah tutun ve evet başka doktor da bakın. Doktorun endiselendirmemesi gerekir. Sağlıklı güzel haberler alın inşallah 🙏