Bende 6+2 de duydum bebeğimin kalp atışını . Daha çok küçük olduğu için çok minik ve boguktu . Ama doktor gayet normal daha küçük demişti . Sizin doktorun öyle demesi hoş olmamış bence . Korkmayın . Gayet normal . Sağlıkla doğsun bebeğiniz inşallah 🌺