kif @“busee1209”# bilenler cevap vlyazarsa çok sevinirim hep aklımdaydı genel de sormadım bebd essvd istiyorum plates topuyla biraz yapmaya çalışıyorum nefes egzersizleri falan ama nefes aldiğimda hep genzim ağriyor sizde öyle mi ama spor sguat falan gercekten iyi geliyor
Simlifar birthecene evet dün doğum yaptım canım güzel geçti suni sancı aldım 2 saat sürdü sancılar dayanılmazdı tabi doktorum da çok yardımcı oldu duşta pilates topu falan egzersizler yaptırdı onların yönlendirmesiyle uzun sürmedi kolay değildi tabi en güzel yanı doğumdan sonra ayaklanmak şuan bebiştr bende iyiz çok şükür 😍
Mom_1217 busee1209 Maşallah🧿. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin💖. Allah bana ve tüm doğumunu bekleyen gebelere zamanında kolay, sağlıklı ve hızlı bir doğum nasip etsin🥰
gbeyaz busee1209 ay canım motivw oldum darısı bana 38+2inşAllah allahum bana da kolay doğumlar nasip eder dua edin benim için de kaö haftalıj doğum yaptın💘🌸
birthecene Simlifar çok sevindim Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah bana da nasip olur böyle kolay doğumlar 🥰🥰
Simlifar babyhm0 evet direk bebeğe odaklanıyorsun o yanı çok güzel sadece o sancı kısmı zor oluyor sancıyı çekip masaya aldklarında 10 dk sürmeden bebiş geliyo ama size tavsiyem Meryem ana otunu suya koyun o gün dua edin ve doğumdan çıkınca sudan mutlaka çıkarın açılmayı hızlandırdı resme doktor bile şaşırdı
Simlifar birthecene inşallah rabbim güç kuvvet versin yaparsınız o sürece girince dogumun kolayı yok maalesef ama 2 saat sancı çekersiniz ve sonrası unutuyorsunuz bebeği görünce Meryem ana otu suya koyun açılmayı hızlandırıyor doğuma gireceğiniz gün hastaneye yanınıza alın duasını yapın doğum bitince çıkarın inanılmaz açılma yapıyor doktor bile şaşırdı zaten açılma olduktan sonra ıkınma hissin geliyor büyük tuvalete çıkma isteğin bebek artık gelmek istiyo büyük tuvaletin varmış gibi sancı geldikçe ıkın sancıyı bekle ıkınmak için bide doktorunu dinle onlar dur diyince dur
Serdivani Maşallah benim de dün oldu, güya yeni hastene ilgili ebeler dedim ama doğumdan sonra kendimi tüm hakları ihlal edilmiş taciz edilmiş gibi bi doğum yaptım bebeğim yoğun bakımda hakkımı helal etmiyorum asla
birthecene Simlifar sağol canım ben doğumların en zorunu ve tehlikelisini yaptım ters yüz geliş… ve açılmam çok kolay ama doğum anı ve ıkınma ile 3-4 saatti.