Hamileliğim boyunca acaba bir gün bende doğum hikayemi yazar mıyım buraya diye düşünüyordum sonunda o gün geldi doktor kontrolünde bebeğimin kilosunun haftasına göre sınırda olduğunu öğrendim ve acilen yatışım yapıldı öğlen 12de rahim ağzıma doğumu başlatması için ilaç koyuldu ve beklemeye başladık akşam dokuza kadar sancılarım iyice artmıştı ama kalp hastası olduğum için kalp ritimlerim değişmeye başlayınca ilacı geri çıkarttılar bebeğimin kalp atışları iyi olduğu için sabaha kadar uyuyup dinlenmemi ve enerji toplamamı söyledi doktorum sabaha kadar uyudum ve sabah 11de suni sancı takıldı bir saat sonra sancım başladı kasılmalarım düzene girmeye başladı ve nefeslerle sancılarımı kontrol etmeye başladım doktorum dört santim açılmam olduğunu söyledi sonrasında saat 12.45te suyum geldi suyumun gelmesiyle aşırı derecede bir ağrı girdi doktorum hemen ultrasona alıp beneğimin durumuna baktı muayene etti ve saat 13.10da doğum masasındaydım sonra doktorların yönlendirmesini dinleyerek 13.20de bebeğimi kucağıma aldım ben normal doğumdan çok korkuyordum ama doktorları dinlediğiniz zaman bebeğin çıkışını bile hissetmiyorsunuz sadece sancı çekmesi biraz sıkıntılı ayrıca ben doğumumu İzmir Atatürk eğitim ve araştırma hastanesinde yaptım ebeler ve hemşireler aşırı ilgiliydi benim bir ön yargım vardı devlette doğum yapılmaz diye bunu tamamen yıktılar kesinlikle doğum yapacak olanlara tavsiye ederim.