annekiz6141 tiryakiii ilk kızımda İstanbul’daki doktorum 11+6 soyledı ıkıncı gebelıgım oda kız 14+3 te soyledı bence erkenden gördü ama söylemek istemedi sanırım kızım var diye 😅🙊 ama ben daha da mutlu oldum kız olmasına 🙊
esdd tiryakiii çok sevindim hayrlı olsun özelde mi erkek dediler cihaz iyi miydi bende 14+0 da gittim doktor yuzde yuz erkek dedi hem küçük hem ben kız hissediyorum
adnufff esdd devlet bu gün randevum vardı gittiğimde söyledm detaylıda kız dediler diye evet kız bebek kordon ile karıştırmışım dedi
adnufff deryasah 12 haftalıkken gittiğimde daha çok erken cinsel organlar yeni yeni belirginleştiği için karışma olasılığı çok yüksek diyip söylememişti doktorum bir sonraki kontrolüm 16. Haftadaydı 16 da söyledi
tiryakiii habibeglll yani 18. haftada dediyse kesindir diye düşünüyorum tabi doktor bilgisi cihazın kalitesi de önemli