Kızlar geçen hafta özelde ki doktorum 14 haftalıkken yüzde 90 erkek dedi istersen haftaya gel yine bakalım dedi bugün 15 haftalık iken gittim erkek demiştiniz dedim ben mi erkek dedim diye inkar etti baktı 10 dk pipiyi göremedi oda şaşırdı bsey demiycem şimdi ama erkek diyemem haftaya yine gel dedi böyle bir durum yaşayan var mı birde yıllardır tanıdığım güvendiğim bir doktor diğer iki çocuğum da da ona gittim