Ne durumdasınız güzel anneler?
Benim bebeğim 2500 kilo olmuş bu hafta 35+5′iz, ilk doğumum olacak sezeryan istediğim için özele geçtim ama özeldeki doktorum gün vermedi , akışa bırakalım, doğum başlasa da sezaryene alırız sorun yok dedi ammaa benim gibi planlı bir kişilik için o kadar zor ki bu söylediğiii, bir de doğum sancıları başladıktan sonra sezeryane gecmek ne kadar mantıklı ahh kafam çok karıştı gece uyuyamadımm , sizin fikriniz ne bu konuda ve konudan bağımsız sizin nasıl gidiyor!