Anonim-C umutoglumm onu hiç bilmiyorum ama oksapr ve enox deneyimledim şimdiye kadar bana enox daha ince olduğu için daha iyi geldi
fatmanurr1107 bsra_ylmz61 evet göbekten uygulama içinde uygun ama ben daha önce hiç göbekten uygulamadım göbekten daha az yanma hissi olduğu söyleniyor
bsra_ylmz61 fatmanurr1107 ben ilk gebeliğim de göbekten yapıyordum hibor çok yakıyordu ikincide bende enox isticem pazartesi kan vericem bakalım yükselmiş se gidicem ona göre yazicak 😌
Meva42 edabolukbasi3- eğer elinizde duruyorsa ben alabilirim sigortamız yok ve ilaçlar baya maliyetli oluyor 4000 likse eğer