bsra_ylmz61 Bende doktorum oksapar yazdı ama ilk günden beri enox kullanıyorum. Eczanede hep enox bulduğum için onunla devam ediyorum. Rapor yaptılar her ay üç kutu alıyorum 340-350 civarında ödeme yapıyorum. Bir kutuda 10 adet var. Sağlık güvencem yok ama eczacı, gebe olan her kadın devlet tarafından güvenceli demişti. İlk günden beri koldan kaba ete vuruyorum. Bazen çok yakıyor bazen hiç yakmıyor. Vurulan bölgeye bağlı galiba o yanma hissi. Doktorum iğnenin aspirine göre daha güvenli olduğunu söyledi. Şu anda 29 haftalık gebeyim.