Hil_zey melanuurr gerçekten hiç ümit etmedim 2 yıldır olmuyordu geçen ay çatlatma iğnesi oldum tutmayınca vazgeçtim şuan hala inanamıyorum var mı yok mu bilmiyorum ama Allahtan ümidimizi kesmemek Lazım inşallah en yakın zamanda sende sevinirsin 🙏🏻😇
st23 Hil_zey çok üzülerek söylüyorum ama çarşamba günü aynı marka testi bende yaptım pozitif gördüm kan verdim sonuç 2 kendinizi hazırlayıp öyle kan verin benimde gecikmem var ama yalancı pozitif veriyor bu marka
Hil_zey st23 yaaa çok üzüldüm hakkımızda hayırlısı neyse o olsun inşallah bende zaten olmama ihtimalini düşüyorum çünkü ister istemez ümitsizlik oluyor bir çok defa deneyince o yüzden kan vermeden belli olmuyor gerçekten 🤷🏻♀️
Hil_zey Kubra381 valla benim belirtim yok sadece regl olmadım hafif göğüs hassasiyetim var ama kızımdada böyle ilk zamanlar belirtim olmamıştı
st23 Hil_zey benim gecikmem hala devam ediyor mübarek günlerin hürmetine Allah kalbimizdekini sağlıkla huzurla versin inşallah 🙏