Hil_zey orhismommmmmm evet şimdi test almay gidiyorum hemen çok heyecanlandım aylardır böyle bir sonuç görmek için çok test yaptım 😥 hemen atıcam buraya 😇😇
Hil_zey Bir1kelebek regl olmadım ve hiç bir regl belirtim yok 🤷🏻♀️🤷🏻♀️tek belirtim hiç bir belirtimin olmaması
Hil_zey hilalaselll4 gerçekten çok heyecanlı şuan inanmakla inanmamak arası gidip geliyorum çok tuhafım şimdi gidiyorum yeni test almaya
melanuurr hilalaselll4 pcos olunca 7 gün gecikme normal geliyor insan de bende de öyle çünkü 2 yıldır bende gebelik istiyorum pcostan dolayı olmuyor :( bende inşallah sevinirim bir gün
Hil_zey melanuurr gerçekten hiç ümit etmedim 2 yıldır olmuyordu geçen ay çatlatma iğnesi oldum tutmayınca vazgeçtim şuan hala inanamıyorum var mı yok mu bilmiyorum ama Allahtan ümidimizi kesmemek Lazım inşallah en yakın zamanda sende sevinirsin 🙏🏻😇