insallah bende biktim canim ya kac test aldim adet olmadim bekliyorum bakalim her gun gun aralikli yapiyorum insallah bu ay sonuna kadar iki cizgi siliktr olsa gorurum zor donem beklemek varmi yokmu demek heycan olmak insallah herkez mutlulugu yasar hamilelik sevincini