nnuur merhaba en son kontrollümde 8+1 dım 8+3 şuan bana da ufak bi kanama alanı var dedi ama ciddi değil diye ilaç vermedi eğer ciddi olsaydı kesin verirdim merak etme dedi ama ben yine de korkuyorum vermediği için ilişki bile önerdi sıkıntı olmaz dedi bi eşimle tedirgin olduğumz için bişey olmuyo herhangi bi kanamam yok ama ben yine de korkuyorum ya kendiliğinden ilaç sz geçer mi acaba ilaçsız atlatan var mı acaba kanama alanını