Benim 4. Çocuğum olucak inşallah.. ilk kez böyle bir şey yaşıyorum.. 9 haftalık gebeyim 1 aydır kullanıyorum geçmedi dedi.. neden oluyor şaşkınım ilk kez yaşıyorum. Dinlen diyor ama mecbur hareket halimdeyim .. Allah hepimize kolaylık versin. 3 ay risk 3 aydan sonra toparlanırsın dedi.. umarım öyle olur 🙏🏽