Iremsel_ bizim tarafta da herkes kız çocuğu erken gelir erkek 40 hafta 10 günü bulur derler ve hep te öyle oldu çevremde kız bebiş bekleyenler hep 37 38 en geç 39 da doğum yaptı ben yarın 40 olcam hala bekliyorum tabiki sağlıkla gelsinler kolaylıkla gelsinler 🩷💘