Kızlar ne zaman böyle oluyor ben şu an 23 haftalığım daha, açılır diye korkuyorum bir de eşimle sürekli başka ülkelerin yemeklerini izliyoruz, pastane serüvenleri, ekmek yapımları vs😂 ona da kızıyorum en sonunda iştahımı açtıracaksın diye 🥲 açılmasını istemiyorum iştahımın çünkü fena yerim 😅