nurhayatemre 9+1 günlük hamileyim işlenmiş gıdaların tüketilmemesi gerektiğini unutup bugün ilk defa sucuk yedim zararı olur mu?
GencbirAnne_1 nurhayatemre Birsey olmaz herhalde ya ben sucuk hamileliğin başından beri yiyemiyorum tiksiniyorum son bi kaç haftadır salama sardım yemeden duramıyorum 😂
asil15 nurhayatemre en başından beri yiyorum hiçte bir şey olmadı şükürler olsun 29 haftadayiz üstelik 2 haftada ilerdeymisiz
suragungor nurhayatemre cig ve surekli yemedigin surece bir sey olmaz kizartarak falan yiyebilirsin yine fazla olmamak sartiyla ben 31. Haftadayim sucuk sosis falan kahvaltilarda yedim bir ara canim sosisi cig asiri cekti ama yiyemedim malesef 😂
nurhayatemre Teşekkür ederim hanımlar iki defa kötü sonuçlanan gebelikten sonra olunca her şeyden korkar oldum.
birerkekanesi Çok fazla yersen sorun olur 1 kereden bişi olmaz için rahat olsun ona bakarsan bende arada kaçamak yapıyorum hepte sağlıklı beslenemeyiz bazen canımı sağlıksız şeylerde çekicek normal bunlar
birerkekanesi nurhayatemre aman napim canım neler neler istiyor gebeliğimin başından beri yapıcak bişey yok millet alçı aşeriyor ve yiyor azcık sucuktan bişi olmaz
Bu0 nurhayatemre bende yiyorum çok şükür birşey olmadı ama tabi öyle abartmadan yiyorum nefsimi körlemek için ama için rahat etmezse doktora gittiğin zaman sor istersen canım
nurhayatemre Bu0 normalde evde sürekli sucuk olur ayda yılda bir yerdim ilk defa canım çekti yedim yedikten sonra hatırladım yenmemesi gerektiğini :)
Bu0 nurhayatemre birşey olmaz ee hamileyiz canımız herşeyi istiyor sürekli sağlıklı beslenecek deyiliz yaa arada böyle kaçamaklar olur canım
Bu0 nurhayatemre inşallah gülüm önemli olan abartmadan yemek ben ilk oğlumda hiçbirşey yemezdim aman birşey olur filan diye ama bunda yiyorum arada bir napim canım istiyor🥰
bluemom24 nurhayatemre ben de tost yiyordum çok canım çekiyordu hala ara ara güvendiğim yerden alıp yerim ya bol yumurtayla😂