Ulkumom ben ilk doğumumda çikolatadeposu na yapıyordum instagramdan. Hem çok beğendim görüntüsünü hem çok lezzetli ve tazeydi çikolata hem de fiyatları çok uygun. Dün yazdım 2. Doğum için dönüş yapmadılar daha. Sordun olmazsa yine ortam yaptıracağım. Magnet de yapıyorlar