Ulkumom Kızlar uygun fiyatlı hediyelik ve çikolata yaptırmak istiyorum isimli. Daha önce post görmüştüm ama bulamıyorum şimdi önerilerinizi söyler misiniz?
Ulkumom Fulyaaa1 hay yaşa buydu işte uygun fiyatlı olan. Peki tadı nasıl çikolatanın siz deneyebildiniz mi ?
Fulyaaa1 Ulkumom elime geçti ama yemeye kıyamadım bakmadım tadına 🤣🤣 bu ara da goggle kakaoagca yazın. Bence ordan alın ordan daha uygun Trendyola göre
Beyzanurgg Ulkumom normalde o kare çikolataları sevmem ama bizimki de kakaoağacındandı ve tadı güzeldi. Yiyenlerde öyle söyledi
nurbeyzz Ulkumom benim iş yerimde bi kız var aşırı iyi yapıyor hiç boşuna saçma sayfalara bakmayın takipçisi az diye endişe etmeyin. Güvenilir biri Kayseri de https://www.instagram.com/dien.designnn?igsh=eXR6cWd5MHh6NHVk
nurbeyzz Ulkumom istediğiniz modeli atın hepsini yapıyor bende cinsiyet bekliyorum ona yaptırmak için
Serfiraz Fulyaaa1 baktım da kargo alıcı ödemeli diyor. Standar bir ücret yokmus. 100-130 tl arası dediler. Siz de bu şekilde mi aldınız. Guvenilir degil mi